Yaseminf yalancı doğum sancısı da olabilir. sol tarafınıza yatıp ağrının biraz geçmesini bekleyin, geçmiyor ve ritmik bir şekilde artıyorsa mutlaka gidin. Bende 38.haftanın içindeyim bebeğin kasılmaları vs arttı, dediğiniz gibi regl sancısı gibi sancı çektim. dün kontrol vardı nst de ağrılar çıktı ama ciddi bir boyutta olmadığını söyledi doktor. Bende de nişan ve su gelmedi açılma durumu da yok bakalım👀