Mom63
Çok doktor gezdim canım. İstanbul dan geldim burada kadın doğum doktorları aşırı yoğun odada kalamıyorsn doğru düzgün. Artık umudum kalmamıştı özeller devlet gibi. Sonra birkaç kişi Ahmet padak dedi. Ben Bülent sezgin e de gideyim dedim 2 saat bekledim muayene olmak için ilgi 0. Sonra Ahmet hocaya gittim iyi ki gitmişim çok bilgilendiriyor odadan çıkartmaya çalışmıyor çok pozitif kesinlikle öneririm. Ben çok doktor gezdim Urfa da sonunda buldum