bayanukuslu sedaningebeligi normal doğumu seçmeyi düşünüyorum canım. İnşallah bi problem olmazda normal olur
sliya30 sedaningebeligi normal doğum ilk normal doğumu İKİNCİDE Allah izin verir bi aksilik çıkmazsa buda normal doğurup geleceğim 🙈🤣
teachervera sedaningebeligi Normali bilmiyorum ama sezeryan acayip rahattı benim. Şimdi yine hamileyim İnş ikinci de öyle olsa 10 kere sezeryan olurum