my-stery tahlilime baktım simdi 28 şubatta 6,2 imiş canım. 11 martta 20, 3 küsür müş progestan ilacı ile yükseltti düşük olmadı suan cok şükür kollarımda bebegim 🤲🏻 tecrübeli iyi doktora denk gelmek cok önemli bana da 6,2 ile gittim doktr sağlıksız kanaman da var düşük yapacaksın ilacları bırak git düşür dedi ama cok şükür sağlıklı bi bebegim oldu başka doktor sayesinde düşük önlenerek yükseltildi değerlerim