180720 Kızlar durumlarınız neler kaç haftalıksınız nasıl gidiyor hamilelik ? Benim biraz mide bulantım, bolca uykum ve yorgunluğum var 🤭
Senanur567 180720 7+5 günlüğüz mide bulantım arada geliyor kusmam yok kasik ağrım da arada oluyor halsizlik azalmaya başladı
Eldgrn 180720 9+1 iz bol uykulu halsiz geçiyor sonra yemek yedikçe açıkmalı geçiyor bazen enerji yukleniyorum o sıra hemenev işini yapıyorum onun dışında halim yok hiçbirseye yarın doktora gidicem ikili tarama testi için Gun almaya inşallah verir Allah’a şükür iyi gidiyor bunlar dışında 🤣
Ela344 180720 7+6 olduk bu gün mide bulantılarım arada oluyor ama bir halsizlik var ve sürekli uyuma isteği hani elimi kaldıracak gücüm yok denilebilir 🥺
Cdlmeryem 9 haftalik oldu bugun tam. Yorulunca kasik agrisi oluyor bende de. Cok halsizlik oluyor gün icinde. Mide bulantisi arada artiyor ama kusma yok henuz.bir de devamli az az burnumdan kan geliyor yikadikca 😁 belirtiler bunlar, güzrl geciyor ama sükür
gul00 Cdlmeryem Biz de bugün tam 9 olduk🥰 siz de otururken bazen karnınızı bir tuhaf hissediyor musunuz? Yatarken olmuyor ama otururken sanki o rahmin büyüklüğünü hissediyorum gibi
Vldan12 7+6 haftalık olduk , prilam kullanıyorum bulantımı kesti çok şükür iştahımıda açtı 🥲 gün içinde hep bir halsizlik halindeyim. 5 haftalıktan beri kahve lekelemlerim oluyor ne zamana geçer bilmiyorum.
bluepoint 180720 bende gece 2 tane içip yatıyorum sabah öğürtüm oluyor kusma da olmuyor 😢 baş ağrımda arttı 9+3 üz
Eldgrn 180720 bende o tarihlerde alacaktım ama son dakikaya sıkışmasın diye öyle yapicam baktım randevu vermedi 3 Ağustosa yani tam 11 haftamda başka randevu var tabi bitmezse 🤣🤣🤣
Esrauysal Kızlar içinizde karın ağrısı ishal yaşayan oldumu bende 8 haftalığım bir türlü geçmiyor kullandigim folik asit yan etki yapmış ola bilir mi içinizde benim gibi olan var mı
180720 Esrauysal bende de var kuşum üşütüyorsundur folikasit öyle yan etki yapmaz biraz muz vs öyle şeyler tüket
Cdlmeryem gul00 hayir hissetmiyorum ilk gebeligimde bu haftalarda yuzustu yatmaya calisinca hemen hisseder yatamazdim ama bunda o da yok suan 😅