Gcl23 ben bingölden gelmiştim inanın orayı pek bilmiyorum . Buhara’ya gittim 3 defa 2 kontrolüm hümeyra hocaya biri Demet hanımaydı. Hümeyra hoca daha sempatik ama tam anlamıyla takipte diyor diyemem sanki zorla laf alınıyor özeldeki hocalardan . Demet hanıma da arkadaş tavsiyesi ile gittim ama bana aşık suratlı geldi ve yeterince güvende hissetmedim yanından kendime yakın bulmadım . Belki bana denk gelmiştir bilemem kendi düşüncelerim bunlar . Şehir hastanesinin iyi olduğunu biliyorum ama doktor tavsiyesinde bulanamam çünkü gitmedim . 😃