Ozgeelaa
6.haftada bi başladı mide bulantılarım.12.haftaya kadar o kadar kötüydüm ki içtiğim suyu dahi kusuyordum.O kadar çok kustum ki kan bile geldi boğazımdan.Prilam bende hiçbir işe yaramadı.İki günde bir serumla takılıyordu o şekilde beslendim ayakta durdum.Sürekli yatıyordum halsizlikten.Çok şükür hepsi geçti o günlerin.Şuan 15 haftalığım yiyemedim şeyleri de yemeye başladım.Et,tavuk,soğan,sarımsak,biber, domates,haşlanmış yumurta bunlardan hep tiksindim.Et ve tavuk yiyebiliyorum artık.😅