Serifeeed sdymtl bende sezeryan olucam kısmet olursa plesanta aşağıda benim normali önermedi doktor sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏
sdymtl Onkd61_61-61 çatı muayenesi yaptı dün. Çatın güzel dedi. Hatta yaptığıma pişman oldum kafam karıştı dedi doktor. Pazartesi tecrübeli ebelere doğumhanede tekrar çatı baktıracak. Ona göre yol çizeceğiz.
sdymtl Haticecebrail21 valla özel olarak bir şeye ağırlık vermedim. Hatta bu ara iştahsızdım nasıl aldı anlamadım. Ultrason fotosu da çok komik. Sırf yanak 😀😀😀
Haticecebrail21 sdymtl çok tatliş oluyorlar tombis tombis yanaklariyla😍Allah bagislasin insallah..Bende memleketin sicagindan sabah aksam karpuz tuketiyorum umarim karpuz bir ise yarar😀😀
Boniboncuk Tam 36. Haftada 2938 gram çıktı. Kan sulandırıc kullandıgım için doğumu planlayamıyorum dedi doktorum. Ne zaman isterse o zaman gelecek