Melekprenses ben de bugün itibariyle 3.trimestera adım attım hayırlı uğurlu olsunnn… korkmuyor değilim😄 kuyruk sokumu ağrısı, karnımın büyümesi ve ağırlaşmam, çabuk yorulma, kramplar magositle geçiyor, mide yanması çook acı rennie içyorm şmdilik kesiyo biraz