Merhaba hanımlar
19 haftalık gebeyim, şu ana kadar doktorum hep karından baktı, hiç vajinal ultrason yapılmadı.
Kafamı kurcalayan bir şey var, burada hep denk geliyorum rahim ağzı kısalığı ile ilgili yorumlara ve bunun tehlikeli olduğuna. Bir sonraki kontrolüme 2 hafta var ve bende de böyle bir sorun olabilir mi diye kaygılanmaya başladım. Burada benim gibi hiç ölçülmeyen var mı benim doktorumun mu ihmali var acaba ya da kısalık olsa karından da belli olur muydu şimdiye kadar veya başka bir belirti yaşar mıydım? (ilk gebeliğim)