mucizemizibekliyoruzz Muhasebeci o zaman ben 42 söylesem olur herhalde. Karnım büyüdükçe açarım yandan düğmeleri 😂😂 çünkü göbek büyüyor bitek, kalçalar bacaklar 44 olamaz büyük gelir bide dimi
Nefesimm mucizemizibekliyoruzz suan varmi bilmiyorm ben pendik magazasindam almistim likrali normalkende giyiliyor hem
mucizemizibekliyoruzz Papatyamoms ya neler neler aldım 2 kere giydim bidaha olmadı sinir oluyorum öyle olunca da 😄 göbek durmadan büyüyor anlamadım bu işten bişey
Muhasebeci mucizemizibekliyoruzz yok canım ben lcw da bulamadım eşim bana internetten sipariş etti ..
mucizemizibekliyoruzz ElifKarata internette buldum. Kaç beden aldınız boyunuz kilonuz ne acaba ona göre bende siparş vereyim. Bende 1.78 boy, 75 kiloyum ama 1-2 ay giyebilmek istiyorum malum göbüş büyüyor sizce kaç beden olur?
ElifKarata mucizemizibekliyoruzz boyumuz aynı canm ben 90 kıloydum aldığımda 42 almıştım ozaman hafif boldu smdi 100 olunca oturdu 😂😂 sende varsa ara beden olarak 31yani41 e denk geliyor . Normalde hangi beden giyiyorsun
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz kuzum denemeden alma :) bende baktım göbek kısmı tam oldu popo kısmı acayip kastı büyügüde cok cikin durdu :)
mucizemizibekliyoruzz Kenanizm18 erken doğum riskim var evden çıkamıyorum ki pek. Ama dün baktım bizim burdaki lcw de yoktu mecbur netten söylücem. Eşim çok istiyor hamile tulumu almamı, çok beğeniyormuş 😂😂
Busranurasikk mucizemizibekliyoruzz 44 daha garanti gibi geldi bana en azından büyüğe çare var beline pens atılıyor daraltabilitsiniz ama küçüğün çaresi yok malesef
Kaderyasu mucizemizibekliyoruzz lcw internet sitesinden almıştım. İkinci bebeğime hamileyim hala da giyiyorum
mucizemizibekliyoruzz Kaderyasu peki hangi beden var sizce? 178 boy 75 kilo kaç beden olur sizce 42 mi 44 mü?
Kaderyasu mucizemizibekliyoruzz 36 beden mankendeydi onun içim 38 neden almıştım. Şu an 75 kiloyum 165 cm de boyum var. Tulumum da ilk hamileliğimde bol oluyordu bunda tam oluyor. Zaten hamilelik olan herşey 2 beden bol dikiliyor
mucizemizibekliyoruzz Papatyamoms 42 beden sipariş ettim 44 yoktu zaten olmazsa mağazadan iade ederim ya
mucizemizibekliyoruzz ElifKarata 42 bedeni sipariş ettim ya en kötü mağazadan iade ederim olmazsa napayım. Zaten 44 bedeni kalmamıştı başka şansım yoktu 😄
mucizemizibekliyoruzz Nefesimm 42 beden aldım ya 44 kalmamıştı zaten. Olmazsa mağazadan iade ederim artık
ElifKarata mucizemizibekliyoruzz 44 cok büyük gelir canm ya içinde kaybolursun :) 42 olur diye düşünüyorum yandan düğmeleri var onların sıkıp gevşetebiliyorsun