Ankara’dan Günaydın kızlar bugün kimler bebişini görmeye gidiyor 31+4 gunluguz ve ikigundur dinmeyen sancı yüzünden bugün kontrolümüz var Allah hepimizin yardimcisi olsun herkesi rabbim bir avazda kurtarsın annelik duygusunu tatmak.isteyenede rabbim tatdirsin inşallah 👣🤰♥️🥰🙏👶💐