Ben gecen sene gebe kalmıştım 8. Haftaya kadar kesenin içi boştu zorunlu kürtaj yaptılar şimdi yüne hamileyim 4+5 günlük keseyi gördük haftaya da kalp atımını duyacağız dedi doktor ama geve gündüz düşünmeden yapamıyorum yüne aynı şeyleri yaşarım diye boş gebelik yaşayan ikinci hamileliğinde de yaşama şansı daha mı yüksek olur lütfen yaşayanlar bilgi versin ben düşünmeden yapamıyorum