geyiksaniye benim ailemde hiç kimse de şeker hastalığı yok. Yaptırma diyenler oldu. Doktorum yaptırmamı istedi. İşin uzmanı kimse onu dinlemek en sağlıklısı. 50 gramlık olandan yaptırdım. Ve şekerim 140 sınır iken 193 çıktı. Yani gebelik şekerim çıktı. Diyetle kontrol altına aldık çok şükür. Ama yaptırmasaydım haberim olmayacaktı. Hergün dondurma, kuru meyve, hafta bir defada karbonhidrat tüketiyordum. Allah korusun yaptırmasaydım eğer kötü sonuçlar olabilirdi. İyi ki yaptırmışım. Lütfen uzmanlardan fikir alın. Çocuklarımız İçin çok mühim şeyler bunlar.