Busraela Dün akşam bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım 40+6 da doğdu kızım en kısa zamanda doğum hikayemi yazicam. Bebişini bekleyen annişler sadece sabredin onlar gelceği zamanı çok iyi biliyolar🙏😊💜💜
Mltm Busraela Allah ikinize de sağlık huzur versin canım hayırlısıyla kucağına almışsın çok şükür 🙏🏻 Hikayeni merakla bekliyorum 40+1 de sancısız 2 cm açıklıkla bekleyen biri olarak 😕
ElifKarata Busraela canmmm yaaa doğurdun mu cok sevndim 😊😊😊rabbm sağlık sıhhat uzun ömürler versin .beni etiketle bak Doğum hikayene 😍bende bugün 40+6 yım insallah gece sancım gelir
Busraela ElifKarata evet inanamıyorum daha 😊 inşallah sancın gelir ben o sancı anlarimda çok dua ettin hamilelere bence sende dogurcaksin canım