nurklcl Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim bazen uyandığımda kasıklarımda ağrıyla uyanıyorum tuvalete gidince 5-10 dk sonra geçiyor normal mi varmı aranızda benzer durum yaşayan🤨🥺
Bebismucize nurklcl benimde ara ara kasıklarıma minik minik sancılar giriyor bu durum beni korkutuyor inşallah kötü bişey olmaz
ilkbebek_a_n Ilk haftalarimda benimde agrilarim coktu. Resmen nefes aldirmiyorsu ama sonra sonra gecti. Doktorum cok normal hem yerlesme hem rahmin genisleme ve sekil almasindan dolayi demisti canim.