Ayselrn İstanbulda yaşıyorum ilk çocuğum doğum yardım parası diye bişi varmış tek seferlik devletin verdiği alan oldumu nasıl alınır bilginiz varmı arkadaşlar nereye başvurmak gerekir
Merve_tna Ayselrn sgk ya gidip başvuruluyo kendi kimliğin eşinin kimliği ve bebeğin kimliği ile birde süt parası veriyolar onuda al derim aynı yere başvuruluyo ☺️
Masumanneinci Merve_tna herhangi bir şartı var mı peki? Ben de İstanbul’da yaşıyorum da şartları falan var denildi
Merve_tna Masumanneinci hayır eşinin veya senin sigortanın olması yeterli farketmiyor hatta emzirme başvurusuda yap onuda al bence bi 300 falanda o diye hatırlıyorum