Hayırlı sabahlar güzel annelerim ve anne adaylarımız 38+2 im dün kontrolüm vardı Bebeğimin kilosu 3600 iyi mi kilosu Ben ve eşim minyonuz Bana iri geldi bebeğim sanki Tabi sağlıklı olması daha önemli çok şükür bir sorun yok sadece suyum biraz yüksek sınırda Doktor 1 2 hafta içinde doğmazsa suni sancıyla dogurtmamiz lazım dedi😑😑😑