Artık 34. Hafta ile sayılı günler kaldı… İçimde garip heyecan, korku, mutluluk hepsi var. Çoook sıkıntılı bir hamilelik yaşadım. Tek hayal ettiğim evladımı kucağıma alıp öpüp kokladığım… Güzel günlere az kaldı inşallah. Tüm annelere, hamilelere, bebek isteyenlere herkese dua ettim bu süreç boyunca. Rabbim inşallah herkese hayalini kurduğu günleri yaşamayı nasip eder 🥲