Bende 32+6 dayım hareketleri sıklaşmadı sadece sertleşti. Şimdide yeri daraldığı için az hareket ediyor diyolar 😂 asıl 20 lerde çok hareket edermiş vs ben bunun çocuğun mizacıyla ilgili olduğunu düşünüyorum çünkü milletin bebesi uyutmuyomuş sabah kalktığında bile hala tekmeliyo oluyor falan diyolar. Demek ki bizim bebişler daha sakin diye düşünelim 👍🏻🙂