moom222 anladım canım bende şimdi diyetisyenden geldim şeker hamur işi kesinlikle yok dedi sadece yemeklerin yanında doymuyorsan bir ince dilim ekmek ye yeterli dedi meyve az ve yanında yoğurt yada sütle ye dedi bakalım uygulayacağım benimde sonraki kontrol 36 haftada düzelir inşallah o zamana kadar