Merhaba kızlar gece saat 2 de suyum geldi ve hemen hastaneye geldik yatışım yapıldı Allah yardımcım olursa normal doğum yapacağım 38+2 erkek bebek 🥰
Hiç bir şekilde ne sancım ne başka bi belirti yoktu yatağa yattım ve gece saat 2 de yatakta bi anda altım ıslandı son haftalarımda olduğum için acaba tuvaletimi mi yaptım dedim ayağa bi kalktım içi su dolu balon düşünün ve bi anda patlar ya o şekilde kendi isteğimden bağımsız suyum geldi ve durmadı hep merak ediyordum suyum gelirse nasıl anlayacağım az mı geliyor çok mu diye ama inanın anlaşılmayacak gibi değil şu an hiç sancım yok doktorum suni sancı vermeden normal doğum sancısını bekleyeceğimizi söyledi şu ana kadar edindiğim bilgi bu kadar bana bol bol dua edin inş nasip olurda normal doğum gerçekleştirirsem süreçle ilgili tekrar bi post açacağım ❤️