Busegul01 Rabbim hakkınızda en hayırlısını versin inşallah, bende 8 haftalık bebeğimi kaybettim geçen sene ekimde, kalbi durmuştu 4 ay öncede ailemi kaybetmiştim yıkılmıştım. Ama pes etmedim, bi şekilde tutundum hayata çok şükür 13 haftalık hamileyim şimdi. Bol bol dua edin, hayırlısını isteyin Rabbimden. Vardır bi sebebi, inşallah en kısa zamanda hayırlarla alırsınız kucağınıza yavrunuzu 🙏🏻🙏🏻