Ogretmen_Anne_ Gerçekten zor geçen bi hamilelik sürecim var ve üstüne üstlük heryerim ağrıyor bebeğimi artık kucağıma almak istiyorum ama hala çok minnak şu son 1 ay geçse de gelse artık sayılı günler geçer diyolar da geçmiyor ya
happykrkmzs Ogretmen_Anne_ ben de hep öyle diyodum zor bi gebelik geçirmedim aslında ama fiziksel ve psikolojik olarak çok zorlandığım zamanlar oldu ve belirtilerini hep dibine kadar yaşadım 😂 o çok zorladı. Yarın kavuşucaz inşallah 🙏🏻 Son 1 ay gerçekten çok hızlı geçiyo ama bende bir an önce doğsun doğsun diye söyleniyordum şuan stresten heyecandan uyuyamıyorum inşallah sağlıkla kavuşursunuz
haziran26 Ogretmen_Anne_ ben sandım😅😅 istisnasız her yerim ağrıyor şiddetli bi şekilde ve sıcaklardan dolayı elim ayağım davul gibi🤦🏻♀️ Neyse son 1 ay
tazebiranne_hg04 Ogretmen_Anne_ bende öyle sıkıntılı bir hamilelik yaşadım 34. Haftadayım artık 38-39. Haftaya gelsem diyorum 🥲
Ogretmen_Anne_ benimmdunyamm kime benzicek nasıl bi bebek olacak çok merak ediyorum üstüne üstlük bunaldım daraldım sıcaklardan nefesim kesiliyor 🥲
Ogretmen_Anne_ happykrkmzs ayyy bugün doktor kontrolüm var kontrole giderken bile heyecanlanıyorum şimdi senin heyecanın doruklardadır kesin ☺️ Sağlıkla gelsin yavrucak Rabbim hepimize nasip eder inşallah evladımızı kucağımıza almayı 😍
hafsam_omerim Ogretmen_Anne_ benim de 10gün var ameliyata sıcaklardan yatamıyorum mahvoldum resmen bian önce doğurayım istiyorum
happykrkmzs Ogretmen_Anne_ off hem de nasıl iki saattir uyanık etrafa bakıyorum 😂heyecandan tansiyonum çıkıcak diye korkuyorum dün kontrolde bile çıktı yani 🤭 inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz 🙏🏻
Ogretmen_Anne_ haziran26 rahat rahat ödemsiz hamilelik geçirenlere özeniyorum resmen ufak kardeşim gördü beni abla minik yavru ineklere benzermişsin dedi bana 🫢😂