Günaydın herkese. 39+3’teyim ve bebek iri. Sancı, açılma, nişan hiçbir şey yok. Normal doğum istediğim için doktoruma suni sancı verebilir miyiz bana dedim bugüne randevu verdi alttan muayene yapacak ve suni sancı için uygun mu bakacak. Sizce yanlış mı yapıyorum? Açılma olmadan suni sancı kötü mü olur?