_Melis_ Kızlar kaçıncı aya kadar folik asit kullanmanızı önerdi doktorunuz ben 37 haftalığım ve hala kullanıyorum bi skıntı olur mu acaba
Hasretaytemur _Melis_ gebelik öncesi 3 ay kullandım hamileliğimin başında da 1 ay tek kullandırdı doktorum 5 aylık olduk hiç ilaç kullanmıyorum
Mavisperi _Melis_ 12. Haftada kesti multivitamine geçtik bana dokunduğu için şuan hiç bir ilaç içmiyorum
Deletedmom727272 _Melis_ bende kullanıyorum 20.haftadayım vücut fazlasını atıyor zaten bir zararı yok. Gebelik öncesi ömrümüzde de folatı yeşillik vs. alıyoduk zaten☺️