Ozgeozgul Kızlar merhabalar 38*6 tüm suyum geldi gece 1 de hastaneye geldik ama sancım hiç yok sabah kadar bekliycez yatış verdiler . Sancı olması iÇin yapışacak bir şey var mı
sulekesskin Ozgeozgul mecburen suni veriyorlar bende öyle oldum sabah 9 da suyum geldi akşam 5 de doğurdum