Bende tüp bebekle hamileyim dört haftamda tam bir pembe lekenme yaşadım coraspirini bıraktırdı şuan 6+0 lekenme diyemem ama akıntınımın için de arada pembelik oluyor dün rabdevum vardı doktora söyledim sıkıntı yapma olur arada öyle şeyler dedi.dün keseyi gördük şükür sıkıntı yoktu. Seni çok iyi anlıyorum sürekli bi stresle geçiyor. Bugünde az yine akıntıda hafif pembelik gelmiş. Doktordan sonra biraz rahatladım sen de sakin olmaya çalış. He benim de kasık ağrımın çok olduğunda pembelik daha oluyo o da rahimin genişlemesinde kaynaklı oluyormuş