Merveilay merhaba bende 27. Haftadayim gebel olarka iyiyim ev isini yapabiliyorum ama kesinlikle gün sonu belim resmen ikiye ayriliyor ve siddetli agrim oluyor 2.5 yasinda kizim var birde tüm gün onunlada ugrasiyorum sıkılmasın diye sürekli parka gotur havuzda oyala sonra yikat uyut hemen yemegini yetistir derken sanirim extra bi enerji harcıyorum cidden. Bazen gün sonu evin icinde 8 bin adimi atmis buluyorum kendimi o zaman kesin ayagimin alti şişiyor ödem yapiyor. Şuan yapamadigin tek is dolap ustlerini halletmek ve içlerine girmek o biraz gözümü korkutuyor. TEZGAH beni tasimaz hafif kiriklik var merdivenle cikmayida gozum kesmiyor o yuzden ust kisimlari silemiyorum hic