Gaye_zeliha Ben yarın kan vermek için devlet hastanesine gideceğim özel hastanede kan tahlilleri pahalı olduğu için doktorum devlet hastanesinde yaptır dedi 3 aylık hamileyim yani randevu bulamıyorum devlet hastanesine kan tahlilleri için randevuya gerek var mı
Derya2323 Gaye_zeliha malesef var randevu almamızı istiyorlar direk almıyorlar en azından beni almadılar randevu bulmak da bende İnanılmaz zorlanıyorum inşallah senin ki olur içini ferah tut
hankayaa123 Gaye_zeliha sanirim vardi kayit da acilmasi gerekiyo ya ama rutin aylik istenilen kan tahliliyse onu sağlık ocağında da yaptirabilirsin
Kaleboynutuba Gaye_zeliha genelde sağlık ocapında yaptırıyorum ben o sonuçları gmsteriyırum hatta yarın yine sağlık ocağı kan sonucumu dktrm a göstericem inşallah
Gaye_zeliha Yaptırdım ama bazılarını yapamıyorlar mis onlar için devlet hastanesine git dediler ve ben randevu bulamıyorum hankayaa123
Gaye_zeliha Misraninannesi siz hepsini orada mi yaptırdınız bana bazılarını yapamadıklarını ve devlet hastanesine gitmemi söylediler
Derya2323 Bazı tahlilleri sağlık ocağı yapmıyor benim Bi tane tahlilimi yapmadı onu tekrar hastanede yaptırmak zorunda kalmıştım senden istenilenlerde sağlık ocağın da olursa çok iyi olur