2 gün önce e bebekten kanz withme 2 park yatak aldık bana basit geldi ama sağlam bişey görüntü olarak ahşap beşiklere alıştığımız için park yatak çadır gibi geldi 😅 en güzel özelliği aynı anda anne yanı olması (70*110) ölçüleri 4yaşına kadar nerdeyse kullanabiliyormuş. Kızlar sizce küçük bi anne yanı alıp odasına ahşap beşikmi alsam yoksa burnunla idare ediyimmi ?🤨🧐