Hasretaytemur Zeynepelizz 450- 550 arası normal diye biliyorum yanlış bilgi aktarmak istemem 20. Hafta da 376 gramdık doktorumuz yaklaşık 400 gram dedi şu an 21+3 deyiz 💕
Zeynepelizz Hasretaytemur anladim bizimde 23+1 de 752 gram geldi doktor iri dedi ama acaba çokmu kilosu normalmi sormak istedim😊
3minnosanasii Zeynepelizz maşallah de kız,gayet normal zaten haftalar ilerleyince o normal kilosuna dönüyor. Sen yine de tombik olduğunu çok söyleme kimseye 🧿🧿🧿🧿🧿
Hasretaytemur Zeynepelizz bir hafta ileride ya da geri de olması normal karşılanıyor kuzum benim de doktor haftasına göre gelişim çok iyi gidiyor demişti
Zeynepelizz 3minnosanasii 🤣 masallah barekallah seker cikabilir dedi doktor test yapacagim hayirlisi bakalim