zdemKln Benimde ikili test çok iyi üçlü testi riskli çıktı 204/1 beni üniversite hastanesine sevk etti.Ben çok uzaktı diye gidemedim dr sorarak özel bir hastanede Detaylı organ taraması yani detaylı ultrason yaptırdım, çok şükür temiz çıktı.Ordaki dr da sıkıntı yok dedi Kendi dr um da sonuçları görünce normal dedi.Yine her ikisine hangisinin güvenirliği daha fazla dedim ikili dedi ikiside yani üçlü çokta güvenilecek bi test degil. Detaylıda bişi çıkmazsa aminyon sıvısı almıyorlar benimkinde gerek görmediler bile inşallah senin içinde gerek kalmaz içini ferah tut elindeki kağıt parçaları kesin sonuç vermiyor bunu bil kesin hastalıklı denilen çocuklar sağlıklı doğabiliyor sağlıklı dedikleride hastalıklı Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin 🙏🏼😊