Elifikra01 Tekininannesi piskolojim bozuldu inanki 😔 durup dururken boyle olmasi .Dogumlarim normal ozaman da olursa diye endiseleniyorum
Tekininannesi Elifikra01 ben oğluma hamileykende aynı durumu yaşadım hatta birinde bayilicam heralde dedim o kadar kötü oldum dışarı çıkmak istemiyordum ama şükür 20.ci haftalar da geçmişti suan da aynısını yaşıyorum 17 haftaligim
Gulaykrr Elifikra01 bendede aynı sorun vardı tsh yuksek çıktı isterseniz bı baktırın dahiliye doktoruna söylediğiniz zamn degerlere bakiyor zaten
svydaikalb Folik asitte çarpıntı yapar mı acaba sürekli içiyoruz prilam bulantı ilacı da çarpıntı yapmıştı