sliya30 ay bnmde ıkıncı gebelıgım bu da normal olck ıns bende sen gbı merak ediyorum acaba yıne dıkıs atlck mi DİE 😟umarım atılmaz kimi atlıyor dıe kimi atılmıyor dıo o anki duruma bağlı sanırım bi arkdsn ıkıncı gebelıgının zamanı çok gecmedıgı ıcın atılmamış yanı tamamen bence doktorun sabrına kalmış gbı bence