2bebe1gebe evet bilgisini hem ebeden aldım hem araştırdım aslında biraz iyi oldu 4 yaşa çekilmesi 🙋🏻♀️ Benim birinci sınıf korkularım hala geçmedi hemşireler gelip iğne yapicak demişlerdi sonrasında 1 sene annem benimle okulda sırada oturdu 😁😁 4 yaş daha iyi olmuş gibi 🤷🏻♀️😁