d1e2n3i4z5 KızlArrrrr 33+2 yim 60 ile başladım 80 kiloyum baya aldım ve` bugun itibariyle ödemden uyuyamıyorum elim ayaklarım sızlıyor resmen kaşıdıgım yer en az 10 dk bembeyaz kalıyor son haftalarda ne önerirsiniz :(((
mhmmddgc d1e2n3i4z5 Bol su ve yürüyüş. Hareket etmek gerekiyof. günlük en az 3 litre su ama 4 litreyide bulmasın. Ayaklarınızı yukarı kaldırabilirsiniz oda rahatlatıyor. Ben at kılı fırçasıyla kuru fırçalama yapıyordum ağrılarımı ve ödemi azaltıyordu.
MeyraRana d1e2n3i4z5 vala hiçbişi geçirmiyor hatta doğumdan sonra daha fazla ödem oluşuyor 3 ay oldu doğum yapalı hala sırtlarımdaki ödem gitmedi kalçalarımda bacaklarımda hala var
Papatyam_annem d1e2n3i4z5 beslenme ne dikkat et tuz sekerki şeyler den uzsk dur bol su protein ağırlıklı az az ye sık sık ye beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği ye kilo için odrm için de tuz h bırak yuruyus ilerleyen haftalarda daha vcok oluyor
Mzyyn1903 Variz çorabı al kan dolaşımın için yürüyüş yapmaya çalış ve bol bol su iç tuzlu şeylerden uzak dur variz çorabı bulamazsan açık kahverengi elastik sargı bezleri var onlarıda kulana bilirsin