Deletedmom83940 Arkadaş yatmadan önce suda içmiyorum normalde bu haftalarda bebek yukarı doğru çıktığı için tuvalet sıklığı azalması gerekmiyor mu ben mi yanlış biliyorum 🤦🏻♀️
Ormanmeyveli Deletedmom83940 Gebelik boyunca sürekli oluyor maalesef 30. Haftadan sonra bebek baskısından dolayı. Ondan önceki zamanlarda da rahim büyüdükçe mesaneye baskı yapıyor. Bazen tamamen boşaltamıyoruz o yüzden. 30. Haftalarda daha fena yani hiçbir şey yokken birden bebek hareketleniyor ve altıma yapacağım sanıyorum
Beyhanertekin Deletedmom83940 canim o haftalar benim de öyleydi gece sürekli lavaboya kalkıyordum şimdi 23 haftalik olduk biraz daha azaldı. Şimdi de hareketlerinden dolayı uyuyamıyorum 🤣🤭😀
Derya Deletedmom83940 sen buna dua et son zamanlar wc ye kamp kuruyorsun, bebek yukarı çıksa bile ister istemez bir baskı oluyor yada tekme atarken idrar torbasını hedef alıyor o yüzden 🌸
Ahsenmom Deletedmom83940 30. Haftadayim tuvaletle bütünleştim resmen bazı geceler o kadar çok kalkıyorum ki, ağlamak istiyorum uykumu aldırmıyorum diye Hele gündüz aniden bir baskı ve aniden sıkışma tuvalete gidene kadar mesanem patlıcak sanki. 🤷😓
Deletedmom83940 Ormanmeyveli of be tam uykuya dalıcam çişim geliyor uyuyorum çişim geliyor uyanıkken zaten geliyor 🤦🏻♀️😂
Deletedmom83940 Ahsenmom bende öyleyim ya kaç kere kalkıyorum sayamıyorum eşim diyor ki ne kadar çok gidiyorsun ben hiç kalkmam diyo sen kalkmazsın içinde çocuk yok 😂
Elf_28_34 Deletedmom83940 Bence bu tuvalete çıkma duruma doğuma kadar devam ediyor. 30+3 ’üm evden dışarı çıkmaya korkuyorum altıma yapcam diye😅