Nesoo Kızlar merhaba. Başım çok dönüyor. Sürekli gözüm kararıyor. Doktoruma mesaj attım kbb ye git dedi. Haftanın ilk günü. Hastanelerin kalabalığında şu halimle bayılırım kesin. Çünkü çok fenayım. Geçici mi acaba. Bu haftalarda böyle bir şikayeti olan oldu mu. Lütfen yazın lütfen
mucizemizibekliyoruzz Nesoo evde tek başınıza mısınız? Birisi sizi götüremezmi? Acilden falan giriş yapsanız? Yada özel hastaneye gitseniz internetten varsa randevu alıp.