LmnLcheesecake Merhaba arkadaşlar haftaya detaylı ultrasona giricem, girmeden önce yapmam gereken ne olabilir ya yüzünü göstermezse arkası felan dönük olursa diye tedirginim o yüzden gitmeden evvel ne yapmalı ne yapmamalı? 🎈
Papatya1997 LmnLcheesecake bende haftaya carsamba günü detaylıya gorecegım normal de özele gıdıyorum doktorum detaylını burda yaptırma dıye başka yerı önerdi başka bır doktoru kendı hastanesının cıhazı ıyı degılmıs . Bende sormayı unuttum 🤷♀️ Tokmu aç mı gıdeyım dıye ama netten baktım yok olunması daha ıyı oluyormus bırde her zamankı gıbı cıkolata yerım aslında serbetlı tatlı yıyınce benım sıpam daha çok hareket edıyor 😂 hava da sıcak tatlıda yenmezkı 🤷♀️🤷♀️
sliya30 LmnLcheesecake ya bende gireceğim devlette yer yok umarım Bursa da yer vardır oraya geleceğim devlete.. Özel ne kadar olmazsa paraya kıyacağız..
Birminik56 LmnLcheesecake benimde detaylıda yüzü dönüktü canım doktor git bi yürü hopla zıpla merdiven çık yarım saate yine gel dedi gittim çikolata yedim merdiven indim çıktım biraz olsun yüzünü dönmüştü sende girmeden önce deneyebilirsin genelde bebişler evdeyken hareketliler ama doktora gidince anlıyolar sanırım durgunlaşıyolar 😅😄
Ecceee LmnLcheesecake genital bölge temizliğinizi yapmış olarak gidin, bazı doktorlar rahimağzı uzunluğunu vajinal olarak ölçmek istiyorlar..gitmeden önce yanınıza bitter çikolata alıp muayeneye girmeden önce yerseniz hareketlenir ama zaten çok uzun bakılan bi ultrason olduğu için elbet dönüyor hareket ediyorlar genelde..bazen de ne yaparsanız yapın bizimki gibi yüzünü katiyen göstermiyorlar..tam 1 saate yakın baktı doktorum arada kalkıp tuvalete gittim yürüdüm su içtim vs ama yüzünü hiç göstermedi
izobellaaa-_- Zaten doktor diyo git gez gel su iç vs diye benim de hep yüzü dönüktü sırt görmemiz için 5 dk yürüdüm akıllı bebişim döndü hemen sırtını😂😂
Hasretaytemur sliya30 ben 90 TL ödedim detaylıya muayene ücreti hariç bir çok yer de ortalama bu şekilde çok yüksek değil diye biliyorum ama detaylı sırasında görmedim ben sadece doktor ilgilendi en son kendi doktoruma muayeneye çıktım sonuçlara baktı rutin muayene oldum
nnnaaz Özelde oldum ben hiç birşey yaptırmadı doktor gayette güzel görüldü yüzü doktor sadece bak ağzı burnu dedi ve cinsiyetini söyledi başka bişey anlatmadı sonra doktoruma çıktım ve sonucu gösterdim. Ama ücretler herşey gibi oda zamlandı 950₺ ödemiştim aybaşında.
Minigim38 Meyve suyu ve kek ye odaya girmeden 5 dakika önce bide idrarın olmaması gerekiyormuş onu unutma. Ya doktor pozisyonu uygun degilse eliyle yada ultrasyon cihazı ile hafif vuruyor bebis de rahatsız oluyor en azindan benim kızım oyleydi😁😁20 25 dakikaya yakin sürdü her detayıni tek tek inceledim keske hep böyle ultrasyondan görebilsek 😁😁