Momanne06 Merhabalar 8 haftaligim 4 gün öncesinden hafif kan gelmişti şimdi ise kahverengi leke normal midir korkuyorum hemen doktora gitmelimjyim😔
Gulcanozzz Momanne06 kanamanın hiç bir türlüsü normal değil siz doktora gitmek için neyi bekliyorsunuz onu pek çözemedim kanama olmuş akıntı gelmiş daha ne olsun
Talihimyokbahtimkara Momanne06 8 haftalık gebelikte yerleşme kanaması olur mu ya sanmıyorum bence çok acil doktora gitmelisin içini ferah tut yine sen korkutmayalım şimdi ama nolur nolmaz riske atılacak bir durum değil