Orenpuding ben tekmelerini hissedene kadar benzer duygular icindeydim..benden anne olmaz.ya yapamazsam,ya yetemezsem diye kendimi yiyordum. Hic anne olacakmiş gibi, anneliğe hazır gibi hissetmiyordum. Bide tüp bebek ona ragmen bu duygular icindeydim
Ama ilk tekmesini hissettiğim günden beri icim kıpır kıpır. Şu an o kadar cok alıstım ki ona. Bi süre hareketini hissetmesem hemen evhamlanıyorum. Bence biraz hormonlardan. Kaygı ve endiseyi en dibinde yaşıyoruz. Bu yuzden hazır hissedemediğimizi düsünüyorum. Ama bence kucağimiza aldiğımız anda herşey çok baska olacak.