Ferhaykoo Bir buçuk yaşında kızım var onda da böyle olmuştu 40+2 oldu hala gelmiyor karnımdaki bücür ağırlık çöktü artık 😣
Gonul_1 Ferhaykoo 40+3 de doğruldum gelemedi ve agırşık çöktü hareket edemiyorum artık sezeryanla doğum yaptım
Bugrcur Benimde 39+3 ama hala tık yok doktorda 40 haftada suni sancı vericez gelmezse artık dedi napcağıöı şaşırdım