Bahar97 Arzibrhm Ben Ankara Liv Hospital Hastanesi’ne gidiyorum çok güzel bir hastane tavsiye ederim 😊
Damlaa__ Arzibrhm VM padical park keçiörene gidiyorum DR. Yetkin karasu çok ilgili ve güler yüzlü ilk gebeliğimde tanıdım doktorumu iyi ki de tanımışım :)
Zehratlgn Arzibrhm ben etimesgut alife hastanesine gidiyorum cok memnunum daha once orda acik myom ameliyati olmustum ozamanda memnun kalmistim. Mustafa kursat baysal hoca oneniririm
Arelmom Öncelik liv hospitaldi sonrasında medical park Keçiören Dr.Bülent Yirci ‘ye geçtim çok çok memnunum tam bir motivasyon kaynağı ve hastane çok temiz Tüm hastanelerle iş nedeniyle çalıştığımız için en temizi burası doğumhane vs vs.
hayirlisi06 Arelmom aa bende Bülent hocama gidiyorum çok şeker dimi çok seviyorum kendisini diliyorum hayrılıca normal doğum yaparım kaçıncı hafta sizin
hayirlisi06 Damlaa__ slm bende Bülent hocaya gidiyorm yetkin hoca ve Bülent hoca arasında kalmıştım ilk Bülent hocaya gidip enerjim de tutuncA eşim daha Dr değiştirmeylm dedi
Damlaa__ hayirlisi06 Ben hep yetkin hocama gittim O başka hastanedeydi buraya geçti artık o nereye ben oraya 😁 ilgisi çok güzel hangi doktor kuzum diye sevebilirdi ki 🥹🙏🏻
hayirlisi06 Damlaa__ aynen Bülent hoca da hep kuzu diye hitap eder ve çok relaks paniğe mahal vermiyor şükür tek istediğim sağlıkla sıhhatle hayırla normal doğum yapmak şişman olduğum için amaliyat tan korkiyurm ailem herkes şehir dışında ikinci çocuk o nedenle normal olursa ayaklanırm die
Damlaa__ hayirlisi06 Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 korkma rabbim en kolay en güzel yolu çizmiştir bol bol dua et gerisini rabbime bırak 🫶🏻