Mervedez159 Kızlar 29. Haftamdayım dünde oldu şimdide karnım kalp gibi atıp duruyo hıçkırık desem yanı hıckırıgın belli bi aralıgı olur mesela hıckırır durur 15 20 sanıye sonra bıdaha hıckırır gibi ama bu resmen kalp gibi oluyo kötü bıseymıdır
afrAybars Hıçkırıktır canım o ☺️ nerde görülmüş hıçkırığın 15-20 saniye arayla geldiği 😂 bendede oluyo kalp atışı gibi hıçkırıp duruyo 5-10 dk kadarda sürüyo korkma yani
Mervedez159 afrAybars bıde sol kasıgım boslugum belım agrıyo gibi bugun normalmıdır acaba erke dogum falan olmasından cok korkuyom boyle agrılae olunca
Minikoanne Mervedez159 erken dogum riskin mi var yerleşmede olabilir eee büyüyor bebiş kilo alıyor normal yani bunlar😊
afrAybars Mervedez159 gebelikte ağrı olur canım yani bence normaldir ama kişiye bünyeye görede değişir doktoruna bi sor istersen için rahatlasın