AskinOz 2 hafta önce bebeğim tersti. Geçen hafta kanala doğru girmiş dedi. Bu hafta tekrar ters dönmüş. Sizce sezaryen mi olmalıyım yoksa son ana kadar beklemeli miyim ? (38 haftalığım)
Minikoanne AskinOz bence normal yap daha sağlıklı bekle azdaha olmazsa sezaryn olursun tabi sen kendini nasıl iyi hissedersen🙏🏼