Sumiire Düzce’de oldu uyuyodum eşim uyardı deprem oluyo diye çocuğu aldım indik asagı şimdi çıktık pusetine yatırdım nolur nolmaz diye ama uyuyamıyorum
Siyahkelebek1420 Bolu da yaşıyorum ben de hissettim hatta başım dönüyor sandım ilk eşime sordum, allah daha büyüğünü yaşatmasın geçmiş olsun 🤲🏻
Sumiire Aksakal1907 2 kere oldu diyolar ben bebeği uyuturken dalmışım eşim kaldırdı deprem oldu kalk inelim aşağı diye baya bekledik sokakta tekrar girdik eve