Ruveyda_baskapan Hanımlar bu kremi ne zaman kullanmaya başladınız? Ben şuan 34+6yım sizce kullanmam gerekir mi şimdiden ?
Meryeeem10 Ruveyda_baskapan ben doğum yaptığım da kullanmaya başlamıştım canım her emzirdirdikten sonra sürüyordum
Ruveyda_baskapan Mnk16 e bebekte kasada çalışan hanımefendi doğumdan 1 ay önce başlayın dedi öyle deyince bende dedim acaba başlasam mı?
moonstone Bence de doğumdan 1 ay önce azar azar başla doğumdan sonra kullanmaya başladım ben fayda etmiyor bebek sürekli emmek istediği için :(