babydfn Merhaba arkadaşlar 31 haftalık hamileyim hala alaturka tuvalet kullanıyorum bir sıkıntı olurmu acaba fikri olan ?
Nursen21 babydfn valla o değilde artık bir ayağımız lavaboda olunca klozet kullanmak daha rahat oluyor Ama tabi yoksa yapacak birşey yok
Gamze1903 babydfn ya ben 38 haftaligm bende kullaniorm😊 kalkmasi zor oluyor bazen ama yapck bisi yok korkuorm bi gun kitlenip kalicam😁
ArzuGl Kullanabiliyorsan bi zararı olmaz bence hatta egzersiz gibi olur. Ben çok zor kullanıyorum bacağım karnımı zorluyo:(
Minikanne06 Doğum için daha kolay olur diyorlar alaturkaya eğildiğin için sanki o bölgeye jimnastik yaptırıyomuş gibi olurmuşsun.. hem ne zararı olabilir ki eskiden klozet falan mı vardı :))
babydfn Aslında klozet var tabi ama sağlık açısından alaturkayı öneriyolar o yüzden kullanıyorum ve daha rahat ediyorum umarım bir sorun olmaz