Bende 2 aylıkken olmuştum kan sulandırıcı iğne verdi doktora yalvardım hapı şurubu bişeyi yok mu onu kullanayım diye yok illa bunu kullanmak zorundasın dedi düşük yapma riskin oluşmaması için hatta başka doktora da gittim belki farklı bişey verir diye yok o da aynısını söyledi 50 güne yakın kullandım ama ne ızdırap zaten sürekli kusma bi de iğne canım da çok tatlıdır ama mecbur dayandım kimileri 9 ay boyunca kullanıyormuş iğneyi çok şükür 2 ay da kesti benimkini bence sen başka doktora da git çünkü mutlaka bu iğneyi kullandırıyorlar kovid olunca